8 sonuçtan 1 ile 8 arası
  1. #1
    Yeni Üye YEŞİLİM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18 Jul 08
    Yaş
    29

    Mesajları
    28
    Konuları
    10
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5

    Standart gıda teknolojisi= öğretmenlik ???

    arkadaşalr bi forumda okuduğum kadarıyla kpssye girmeden gıda mezunu arkadaşlar meb dilekçe verip sözleşmeli öğretmenlik yapabiliyomuş bana çok saçma geldi bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim

  2. #2
    Yeni Üye semra_sahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03 Feb 08
    Yaş
    33

    Mesajları
    77
    Konuları
    17
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5

    Standart Cevap: gıda teknolojisi= öğretmenlik ???

    merhaba ben gıda teknıkerıyım ve daha once kız meslek lıseısnde gıda bolumlerının dersıne gırdım bızlerın bole bı hakkı var bulundugunuz ılın yada ılcenın mıllı egıtıme gıdıp basvuru yapıyosunuz ama bızlerın yaptıgı sozlesmelı degıl... vekıl yada ucretlı ogretmen dıye gecıyo.. ve ben suan duz lısede matematık ve geometrı dersı verıyorum tabı matematık ve geometrı derslerıne hakım olmak gerekıyo ve okulun kabul etmesı gerekır .ben bu konuları ıyı bıldıgım ıcn okulda kabul ettı

  3. #3
    Yeni Üye YEŞİLİM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18 Jul 08
    Yaş
    29

    Mesajları
    28
    Konuları
    10
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5

    Standart Cevap: gıda teknolojisi= öğretmenlik ???

    teşekkür ederim cvp verdiniz için güzel bi fırsat yeni haberim oldu

  4. #4
    Yeni Üye simülasyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26 Dec 08
    Yaş
    30

    Mesajları
    13
    Konuları
    1
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5

    Standart Cevap: gıda teknolojisi= öğretmenlik ???

    evet böyle bişey war birazcık ilçe milli eğitimde tandığınız varsa dahada kolay olabiliyo..böyle çalışan bikaç arkadaşım var.bende bu sene basında başvuru yapıcam hatta.bu zamana kadar durduğum kabahat (:

  5. #5
    Ön Lisans Üye mataaimasho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08 Feb 08
    Yaş
    35

    Mesajları
    121
    Konuları
    55
    Eklentileri
    12
    Kredisi
    605
    Harcanan
    0
    Kalan
    605

    Standart Cevap: gıda teknolojisi= öğretmenlik ???

    Bu konuyu iyice açabilecek biri var mı ben matematik ve geometri derslerine hakimim öğretmen olarak çalışabiliyormuyum. Kpss ye girmeden nasıl olucak bu milli eğitim müdürlüğünden ne adı altında başvuru yapılacak

  6. #6
    Onursal Üye mutlu_571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25 Jun 08
    Yaş
    37

    Mesajları
    740
    Konuları
    77
    Eklentileri
    38
    Kredisi
    2100
    Harcanan
    0
    Kalan
    2100

    Standart Cevap: gıda teknolojisi= öğretmenlik ???

    babam iskenderun ilçe milli eğitim de şube müdürü idi ve bu atamalara bakıyordu. şimdi emekli.
    bu işler arkadaşlar; açık öğretmen kadrosu yerine ücretli öğretmen atanması ile oluyor. ders ücreti alıyorsunuz bide sigorta başka bişey yok
    aşağı yukarı 600 lira falan kazanılıyor. tüm masraflarınızı kendiniz karşılıyorsunuz.
    bu hak üni mezunu herkese veriliyor. sadece gidip müracat etmeniz gerekiyor.
    seçilme işi artık oranın idaresine kalmış.
    HİÇBİRŞEY TESADÜF DEĞİLDİR.

    Yine dağların sevdası düştü yüreğime anne
    Kurşunların sevdası,
    Zulümlerden bıktım usandım
    Yüreğim kanıyor anne,
    Kara bulutlar bir sağanaktır tutturmuş gider
    Dünya zulüm, zulüm kokar anne
    ...

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    07 Mar 10

    Mesajları
    2
    Konuları
    1
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5

    Standart Cevap: gıda teknolojisi= öğretmenlik ???

    buradaki yazıdan güç alarak izmir buca milli eğitim müdürlüğünü aradım.. ama gıda almıyoruzz dediler arkadaşlar.. bu konuda beni bilgilendirecek biri var mı aranızda acaba??

  8. #8
    Yeni Üye ugurkayaardi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11 Aug 08
    Yaş
    30

    Mesajları
    56
    Konuları
    18
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    264
    Harcanan
    0
    Kalan
    264

    Standart Cevap: gıda teknolojisi= öğretmenlik ???

    uww
    very interesting

Benzer Konular

  1. Gıda Ambalajlama Teknolojisi Kitap Özeti
    Gıda Ambalaj ve Paketleme forum içinde, yazan 001
    Yorum: 3
    Son Mesaj: 04-04-2015, 19:16
  2. Ekstrüzyon Teknolojisi ve Gıda Sanayiinde Kullanım Alanları
    Üretimde Kullanılan Prosesler forum içinde, yazan yawrukus
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 04-03-2010, 22:24
  3. Gıda Teknolojisi Hakkında
    Temel Kavram ve Bilgiler forum içinde, yazan Sinan COSKUN
    Yorum: 1
    Son Mesaj: 29-04-2008, 09:09
  4. gıda teknolojisi alanı
    Adım Adım Gıdacı Olmak forum içinde, yazan Gülsel ŞEN
    Yorum: 3
    Son Mesaj: 13-02-2008, 08:17
  5. Proteinlerin gıda teknolojisi alanındaki önemi
    Sektörel Pratik Bilgiler forum içinde, yazan engineer
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 17-08-2007, 09:37

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed