4 sonuçtan 1 ile 4 arası
  1. #1
    Onursal Üye solway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15 Dec 08

    Mesajları
    426
    Konuları
    37
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    276
    Harcanan
    0
    Kalan
    276

    Standart personel davranışları, kalite sistemiyle ilişkilendirilebilir mi

    personelin müşteriyle ve firmasını çeşitli sebeplerle ziyaret eden diğer kişilerle kurduğu saygılı, seviyeli iletişim, aynı şekilde; firma personeli arası kurulan sağlıklı ve seviyeli iletişim hatta buna telefon iletişimi de eklenebilir. bence firmanın kalitesini gösterdiği gibi kalite ile ilgili sonuçlar da doğurmaktadır.
    iso 22000 sistemine bu ve benzeri konuları işleyen bir talimat eklenebilir mi sizce?
    hadi bklm güzel bi soru

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    19 Mar 12

    Mesajları
    8
    Konuları
    6
    Eklentileri
    4
    Kredisi
    205
    Harcanan
    0
    Kalan
    205

    Standart Cevap: personel davranışları, kalite sistemiyle ilişkilendirilebilir mi

    Bu durum belki iso 22000 ile özdeşleşmese de toplam kalite üzerinde etkili olmaktadır. Otelde gıda mühendisliği yaptığım süreçte öğretilen söylemler vardı. Herkes telefonu aynı şekilde açardı ve çok sık rastlanan diyaloglar için söylemler oluşturulmuştu. Elbetteki bu tarz güzelliklere dikkat etmek toplam kaliteyle beraber personeli de düzgün ve düzenli konuşmaya itmektedir. Saygı bir numaralı kural her yerde olduğu gibi...

  3. #3
    Onursal Üye Didem SALİCİK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15 Nov 07
    Yaş
    31

    Mesajları
    845
    Konuları
    161
    Eklentileri
    37
    Kredisi
    1956
    Harcanan
    0
    Kalan
    1956

    Standart Cevap: personel davranışları, kalite sistemiyle ilişkilendirilebilir mi

    Bence iso 22000 ile değilde iso 9001 ile özdeşleşebilir bu dediğiniz ve bildiğim kadarıyla iletişim prosedürü oluyor iso 9001 de. İlgili talimatlarda bu prosedüre dayanarak eklenebilir diye düşünüyorum.

  4. #4
    Onursal Üye solway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15 Dec 08

    Mesajları
    426
    Konuları
    37
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    276
    Harcanan
    0
    Kalan
    276

    Standart Cevap: personel davranışları, kalite sistemiyle ilişkilendirilebilir mi

    benim içtihatlar her zaman genişletici olduğu için ben olabileceğini düşünüyorum.
    müşteriyle davar gibi konuşup firmanın kalite politikası olan müşteri memnuniyeti nasıl yakalanabilir ki...
    bu olayın sadece bir yönü... yani biraz geniş yorumluyorum.
    oğuz bey ne der daha farklı düşünen arkadaşlar var mı?

Benzer Konular

  1. Kalite müdürü için kalite tetkik soru listesi
    Örnek Sistem Dökümanları forum içinde, yazan alperyellice
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 12-01-2012, 11:37
  2. Yorum: 0
    Son Mesaj: 07-03-2009, 13:56
  3. Yorum: 0
    Son Mesaj: 16-08-2008, 23:42
  4. personel bilgi formu ve personel dosyanızda bulunması gerekenler
    ISO 22000 (HACCP) forum içinde, yazan ihsancan
    Yorum: 1
    Son Mesaj: 02-04-2008, 08:26
  5. Motivasyon Artırıcı Yönetici Davranışları (slayt)
    Gıda Sektöründe Kişisel Gelişim forum içinde, yazan kerem
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 14-03-2008, 13:25

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed