9 sonuçtan 1 ile 9 arası
  1. #1
    Oğuz Pelikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oğuz Pelikli çevrimdışı Üyelik tarihi: 21.02.2007 Son online zamanı: 26.09.2016

    Mesajları
    2504
    Konuları
    345
    Eklentileri
    70
    Kredisi
    3608
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye

    Aligida'nın müşterilerine duyarlılığı

    Hep firmalar hakkında şikayetlerimiz olduğunda bunu daha çok paylaşırız. ama bu sefer ben Algida'nın müşteri şikayetlerine karşı göstermiş olduğu duyarlılıktan bahsetmek istiyorum.
    Geçen haftalarda kapta Algida'nın yeni bir dondurmasını aldım. Çilek aşkı gibi birşeydi.
    Ürünün kapağını açtığımda hiçbir şekilde koruyucu bir kilit veya herhangi bir folyo yoktu. Bende bunun üzerine, saat 21:00 veya 22:00 gibiydi, Algida'nın müşteri hizmetlerini aradım. Telsekreter çıktı. Şikayetimi (koruyucu bir sistem olmadığını ve ürün fabrikadan çıktıktan sonra ürün güvenliğinin kaybolabileceğini belirttim) ve telefonumu bıraktım. Ertesigün beni arayıp şikayetim hakkında detaylı bilgi istediler ve teşekkür ederek bunu üretim departmanında değerlendirdikten sonra bir çözüm bulacaklarını ilettiler. Çözüm bulurlar mı veya bulmaları ne kadar sürer bilmiyorum ama en azından müşterilerine geri dönmeleri bile çok güzel bir davranış.
    Bütün firmalardan bu duyarlılığı bekliyorum açıkçası.
    Ama sanırım o günlere biraz daha var






  2. #2
    sssensei çevrimdışı Üyelik tarihi: 10.02.2007 Son online zamanı: 09.12.2010

    Mesajları
    2611
    Konuları
    54
    Eklentileri
    14
    Kredisi
    763
    Harcanan
    0
    Kalan
    763
    çok haklısınız burda biraz da bize iş düşüo yani meslek olarak zaten iş düşüoda tüketici olarak iş düşüo hem bu gibi durumları şikayet ederek hem de şikayet olununlan konular üzerinde çalışılmazsa bu ürünlerin tüketmemek gerekir ki anlasınlar


  3. #3
    suren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    suren çevrimdışı Üyelik tarihi: 21.02.2007 Son online zamanı: 18.08.2015

    Mesajları
    805
    Konuları
    133
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    255
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye
    aslında bazı şeyleri görmeye gözümüz o kadar alışmış ki karşıdan bakıldığında herhangi bir tuhaflık gelmiyor
    ne zamanki birinin dikkatini çekiyor "ya evet hakikaten de öyle" diyoruz
    ama eminim ki bu tip şeyleri burada daha çok paylaşırsak baktığımız şeylere sadece bakmakla kalmaz görürüz de


  4. #4
    sssensei çevrimdışı Üyelik tarihi: 10.02.2007 Son online zamanı: 09.12.2010

    Mesajları
    2611
    Konuları
    54
    Eklentileri
    14
    Kredisi
    763
    Harcanan
    0
    Kalan
    763
    benim gibi muhalefet olanlar görüo ama yine benim gibi üşengeçler bu gibi şelerin üstüne gitmio bizi böle alıştırmışlar doğduğumuzdan beri ama deişcem deişcez yani umarım


  5. #5
    Sinan COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Sinan COSKUN çevrimdışı Üyelik tarihi: 06.02.2007 Son online zamanı: 30.01.2021

    Mesajları
    1642
    Konuları
    4126
    Eklentileri
    51
    Kredisi
    2737
    Harcanan
    Yönetici
    Kalan
    Yönetici
    Ben danone ye bi mail atmıştım. Benim isteğim 1 hafta içinde cevap verilmesi, ancak bana 3 gün sonra mailiniz ilgili departmana gönderilidi diye mail geldi. tabi cevap hiç gelmedi. Bunlar zamanla düzelir diye umuyorum


  6. #6
    suren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    suren çevrimdışı Üyelik tarihi: 21.02.2007 Son online zamanı: 18.08.2015

    Mesajları
    805
    Konuları
    133
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    255
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye
    ben daha gıda mühendisliğine girmeden önce lise yıllarında bir arkadaş itü gıda mühendisliğinde okuyordu ve ülker ya da eti idi tam hatırlamıyorum bisküvilerinde en basiti kremasız bir bisküvi çıktığında ilgili departmanı arayıp bildirdiklerinde 1 kaç sefer iade edilen ürün yerine kendilerine hediye kolisi gönderildiğini anlatmıştı.
    o zamanlar arkadaşlarla acaba bize de hatalı ürün çıkarmı diye bayağı bir ümitlenmiştik


  7. #7
    Cvitaamini çevrimdışı Üyelik tarihi: 10.02.2007 Son online zamanı: 18.05.2011

    Mesajları
    611
    Konuları
    33
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    255
    Harcanan
    0
    Kalan
    255
    bu sadece büyük firmalarda olur,isimlerine leke sürülmesin diye.


  8. #8
    sssensei çevrimdışı Üyelik tarihi: 10.02.2007 Son online zamanı: 09.12.2010

    Mesajları
    2611
    Konuları
    54
    Eklentileri
    14
    Kredisi
    763
    Harcanan
    0
    Kalan
    763
    aslında şöle bi durum da var büyük firmalar müşterilerini böle sebepler yüzünden tabi medya ile yayılmıosa kaybetmezler yani pek etkilenmezler
    asıl küçük firmaların özellikle bu duruma ilgi göstermesi gerekir bence bu ilgi tüketicilerin mutlaka dikkatini ve ilgisini çeker
    en azından firmaların ekonomik yönden ve imaj yönünden mutlaka özenli davranaması gereken bi konu die düşünüorum


  9. #9
    burcu burcu çevrimdışı Üyelik tarihi: 23.08.2007 Son online zamanı: 05.02.2011

    Mesajları
    39
    Konuları
    3
    Eklentileri
    1
    Kredisi
    55
    Harcanan
    0
    Kalan
    55
    bence de hep eleştirmektense böyle şeyleri bildirmek daha olumlu bir davranış..algida da unilever markası..ben yine bi unilever firması olan knorr da staj yaptım..müşteri şikayetleri özenle değerlendiriliyor..basında falan da yer almıyor..köfte harcıyla ilgili bi şikayet gelmişti..onun için bir sürü araştırdılar neden oldu die,köfte bile yapıldı bir hafta fotoğrafları falan çekildi..gelen kişiye hemen dönmelerinin yanısıra bi özür dileyip kapatmıyorlar işi yani...keşke tüm firmalar böyle olsa...


Advertising

Advertising

Benzer Konular

  1. Ekici Peynir'den müşterilerine destek
    Türkiye forum içinde, yazan OzanA
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 19.04.2020, 18:51
  2. Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı
    Firmalar forum içinde, yazan Oğuz Pelikli
    Yorum: 7
    Son Mesaj: 01.11.2007, 09:45

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed