PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bir rica...



mentol
13-03-2008, 21:34
arkadaşlar aslında bu bir öneri sayılmaz pek sadece bir rica bu konu hakkında sinan beye özel mesaj yazmak istemedim herkesin fikrini almak için benim ricam haftanın konusu hakkında ben henüz gold üye sistemine geçemedim ama çay hakkında paylaşımlarım olacaktı ve tabiki paylaşamadım diyorum ki gold üye olmayanların döküman indirememesi hep alıcı olmamak için çok iyi bir sistem yalnız paylaşıma açık olsaydı daha iyi olmazmıydı anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim

sssensei
13-03-2008, 22:10
çay hakkındaki paylaşımlarınızın neden olamadığını anlayamadım onu biraz daha açar mısınız
şunu belirtiyim ki bu sitedeki her kural ve sistem zamanla ihtiyaç hissedilerek yapılmıştır ve yapılanların olumlu yönleri hep görülmüştür siz zaten bu sistemin nie yapıldığını anlamışsınız bunu açıklamya gerek kalmamış sistemlerimizde ve kurallarımızdan taviz vermediğimiz ve ii uyguladığımız için bunlar verimli bi şekilde size ve bize yani sitemize yansımıştır
anlayışınız için teşekkürler

tuanabelit
13-03-2008, 22:19
bende konuyu kavrayamadım neden çay konusuna ekleyemedinki eğer eklenti şeklinde paylaşmayı düşünüyoduysan (cümle süper oldu dimi :)) mentolcüm onu zaten siz yapamıyosunuz normal şekilde yüklediğiniz sitelere siz yüklüyosunuz uygun başlıklardaki ilgili arkadaşlarda veriyi değerlendirip eklenti şekline dönüştürüyor. sorunu pek anlayamadığım için bi açıklamada yapamıyorum ama .....

Şengül PARLAK
14-03-2008, 09:08
Mentol merhabalar,
Bende konuyu Munisenin anladığı gibi anladım ve Munise gayet güzel anlatmış. Ben senin konularını taradım. 2 adet dosyan eklenti haline getirilmiş. 3 adet daha mesleki paylaşımın ve modların eklenti yapması sonucu Gold üye olacaksın. Bol Paylaşımlar.