Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Bahcivan Gida'nin musteri hizmetleri

  1. #1
    hilal çevrimdışı Üyelik tarihi: 23.02.2007 Son online zamanı: 14.12.2009

    Mesajları
    29
    Konuları
    6
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5

    Standart Bahcivan Gida'nin musteri hizmetleri

    Gecenlerde Bahcivan'in dil peynirinin daha paketi acilmadan buzdolabinda bozuldugunu gordum. Haftasonu idi. Musteri hizmetlerini arayip durumu bildirdim. Bana ilk is gunu geri donduler ve taa evime kadar gelip yeni peynir ve bir de hediye kasar peyniri getirdiler. Hatta bozulan peynir light oldugu icin getirdikleri iki peynir de light idi. Bu kadar duyarlilar yani. O gundur bu gundur sadik musteri olan ben hep Bahcivan kullanirim.





    jassejasse bunu beğendi.

  2. #2
    Akın52 çevrimdışı Üyelik tarihi: 22.02.2007 Son online zamanı: 24.10.2019

    Mesajları
    2360
    Konuları
    499
    Eklentileri
    144
    Kredisi
    7213
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye
    teşekkürler bahcıvan gıdaya


  3. #3
    Eagleking06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Eagleking06 çevrimdışı Üyelik tarihi: 21.02.2007 Son online zamanı: 20.08.2014

    Mesajları
    1820
    Konuları
    201
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    322
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye
    valla helal olsun


  4. #4
    emotion_83 çevrimdışı Üyelik tarihi: 17.02.2007 Son online zamanı: 14.05.2009

    Mesajları
    373
    Konuları
    17
    Eklentileri
    2
    Kredisi
    105
    Harcanan
    0
    Kalan
    105
    Bence kanmayın arkadslar.bunlar sadece goz boyamak ıcın cunku bunun gıbı maalesef bende yaptım amac sadece sıkayetcı olmamızı engellemk oluyor.eger kı sıkayetcı olunursa fırma buyuk cezalar alıyor.gelıyor urunu elınden alıyor herhngı bırsey ısptlıyamaman ıcın. kucuk hedıyelerle goz boyanıyor yanıı... hakkınızı arayın tuketıcı hakları bızden yana.
    tabıı bızde uretımde yer alıoz orasıda baska bır sorun ama bızde dıkktlı urun uretırsek sorun klmz

    jassejasse bunu beğendi.

  5. #5
    hilal çevrimdışı Üyelik tarihi: 23.02.2007 Son online zamanı: 14.12.2009

    Mesajları
    29
    Konuları
    6
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5
    Ben goz boyamak icin oldugunu zannetmiyorum. Cunku dedigin gibi biz de uretimde calisiyoruz. Kaldi ki bu sorunun uretim hatasi oldugunu soyleyemeyiz. Marketlerde bir toplu igne ucu kadar delinmis olsa ambalaj ve market sahibi dolabini kapasa gece vs boyle bir seyle karsilasmamiz cok normal. Ben bu iste bir art niyet aramiyorum.


  6. #6
    kontrol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kontrol çevrimdışı Üyelik tarihi: 07.04.2007 Son online zamanı: 10.05.2019

    Mesajları
    90
    Konuları
    11
    Eklentileri
    8
    Kredisi
    405
    Harcanan
    4
    Kalan
    401
    Ben de göz boyama amacıyla yapılmadığı kanaatindeyim. Takdir ettim doğrusu


  7. #7
    cagdas çevrimdışı Üyelik tarihi: 06.05.2007 Son online zamanı: 15.05.2007

    Mesajları
    2
    Konuları
    0
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5
    arkadaşlar herkese selamlar. ben bahçıvan gıda da üretim şefi olarak çalışmaktayım. Bu tip durunmlarla arada sırada karşılaşıyoruz. sorun çoğunlukla ambalajla ilgili ve/veya satıcının soğuk zinciri bozmasından kaynaklanmaktadır. Ve denildiği gibi göz boyama falan değil, müşteri odaklı çalışma vizyonumuzdur. Herkese yorumları için teşekkürler


  8. #8
    milkybon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    milkybon çevrimdışı Üyelik tarihi: 27.04.2007 Son online zamanı: 26.12.2010

    Mesajları
    718
    Konuları
    12
    Eklentileri
    3
    Kredisi
    155
    Harcanan
    0
    Kalan
    155
    ARKADAŞLAR BENDE ÜRETİMDE ÇALIŞTIĞIM DÖNEMLERDE BU TARZ SORUNLARLA ÇOK KARŞILAŞTIM VE GERÇEKTEN HER ZAMAN ÜRETİCİ SORUMLU OLMUYOR BU DURUMDAN
    ZATEN GERİ ALINAN PEYNİRİN MİKROBİYEL ANALİZİ YAPILMIŞTIR ORDANDA ZATEN ÇIKAR ORTAM BULAŞMASI MI YOKSA ÜRETİMDEKİ Bİ AŞAMADAN MI KAYNAKLANDIĞI BÜYÜK İHTİMALLE
    BAHÇIVAN GIDAYI TAKDİR EDİYORUZ VE UMARIZ BU ŞEKİLDE DEVAM EDER


  9. #9
    hedjaz çevrimdışı Üyelik tarihi: 06.06.2007 Son online zamanı:

    Mesajları
    80
    Konuları
    11
    Eklentileri
    8
    Kredisi
    405
    Harcanan
    1
    Kalan
    404
    Goz boyamak sanırım doğru olmaz çünkü şikayet ettiğini düşünürsek bir sonuç alman çok uzun bir süreç gerektirir. Hata depolama,dağıtım ve sunum aşamasında olmuş olabilir ama olan markaya olacağı için şirketin yaklaşımı çok yerinde olmuş. hiçbir bahanenin arkasına sığınmadan özür dileyip yenisini vermişler. Bu tip firmalar yani mühendis arkadaşımızın da dediği gibi müşteri odaklı çalışan şirketler tüketici bilinci geliştikçe piyasada uzun süre ayakta kalabilirler düşüncesindeyim. Şahsen desteklenmeleri taraftarıyım.


  10. #10
    denden çevrimdışı Üyelik tarihi: 07.04.2007 Son online zamanı: 03.03.2009

    Mesajları
    37
    Konuları
    1
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5
    olması gereken de bu zaten,keşke tüm firmalar bu kadar duyarlı olsa


Sayfa 1/2 12 SonSon

Advertising

Advertising

Benzer Konular

  1. belgelendirme firmaları ve gıda danışmanlık hizmetleri
    Gıda Sektöründe Kariyer ve İşe Alım Süreçleri forum içinde, yazan gidaci12
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 29.03.2017, 20:13
  2. Bureau Veritas Gıda Analiz Hizmetleri
    Firmalar forum içinde, yazan bukettt
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 16.07.2009, 18:50
  3. Laboratuvar Hizmetleri
    Kimyasal Analizler forum içinde, yazan buyuksahin
    Yorum: 9
    Son Mesaj: 27.03.2008, 23:18
  4. müşteri hizmetleri ve vatandaş diyalogları...
    Komik Yazılar forum içinde, yazan glen
    Yorum: 15
    Son Mesaj: 11.10.2007, 15:00
  5. Gıda Kontrol Hizmetleri Daire Başkanlığı
    Kalite Kontrol ve Depolama forum içinde, yazan Sinan COSKUN
    Yorum: 5
    Son Mesaj: 04.07.2007, 14:36

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed