Sayfa 2/2 İlkİlk 12
20 sonuçtan 11 ile 20 arası
Ağaç Şeklinde Aç2Beğeni

Konu: Bahcivan Gida'nin musteri hizmetleri

  1. #11
    ankarafoodeng çevrimdışı Üyelik tarihi: 12.07.2007 Son online zamanı: 08.04.2017

    Mesajları
    11
    Konuları
    4
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5

    Standart RE: Bahcivan Gida'nin musteri hizmetleri

    Goz boyama oldugunu ben de sanmiyorum.Bahcivan gida bildigim kadariyla (hocalardan) titiz bir firma.
    Firmalar ne kadar titiz olursa olsun, maalesef nakliye ve depolama hatalari yuzunden bu tip seyler olabiliyor.

    Bir ornek vermem gerekir ise, gecen gun cok buyuk bir supermarket zincirinin bir marketinde, sabah onunden gecerken gelen sutleri indirdiklerini gordum.Magazanin giris kapisinin onune indirdiler.
    ogle saatlerinde geri donerken, sut kutularının hala ayni yerde durdugunu gordum.

    Yaz gunu ogle vakti gunesin altinda saatlerce bekletilen urundeki bir bozulmadan, uretici firmayi sorumlu tutmak acimasizlik olur diye dusunuyorum.

    Bu super-hiper marketler gıda mühendisi istihdam etmeye basladilar.Ortalikta baya ilan goruyorum son zamanlarda.Umarim zamanla bu depolama hatalarindan kaynaklanan bozulmalarin onune gecilir.






  2. #12
    bilenaygen çevrimdışı Üyelik tarihi: 05.04.2007 Son online zamanı: 05.05.2008

    Mesajları
    60
    Konuları
    0
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5
    Bence de Bahçıvanın yaklaşımı çok güzel, telefon görüşmesinde hatanın taşıma, sevkiyat vs. sırasında kaynaklanabileceğini söyleyip kestirip atabilirdi. Ancak şu da doğru hiç kimse her ne sebeple olursa olsun, ürettiği ürünün şikayet konusu olmasını istemez.

    Bende müşteri odaklı olmalarından dolayı teşekkür ediyorum.

    Büyük marketlerden birinden pasta aldım, eve gittim kestik ekşi bir tat (bu arada pasta muzlu), aldım pastayı doğru markete, tabi beklediğim ilgiyi görmedim reyon bölümü kasaya , kasa reyona gönderdi, en son istersem başka pasta alabileceğimi söylediler, anneler günüydü tüm ürünlerin en azından o sebeple taze olabileceğini düşünmüştüm ama aldığım sonuçtan sonra başka ürün ile değişmeyi red ettim. En sonunda zorla paramı geri aldım. Böyle şeyler de oluyor yani


  3. #13
    # serap # çevrimdışı Üyelik tarihi: 20.09.2007 Son online zamanı: 23.10.2016

    Mesajları
    120
    Konuları
    9
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5
    bir cok bozulma depolama koşullarından kaynaklanıyo tabi ama bahçivanın da ambalajlama teknıklerınde bi sorun olduğunu dusunuyorum coğu ürününü özlelikle kutu peynirleri bombaj yapmıs olarak raflarda gormek mumkun,yeni gelmiş daha kolısı acılan ürünlerinde dahi bombajla karşılaşılıyo.

    yaptıkları güzel bi davranıs coğu fırma bunu yapmıyo kaideye bile almıyolar tüketiciyi


  4. #14
    albatros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    albatros çevrimdışı Üyelik tarihi: 19.10.2007 Son online zamanı: 19.09.2015

    Mesajları
    31
    Konuları
    15
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    261
    Harcanan
    0
    Kalan
    261
    bahçıvan gıdanın iyi olduğunu duymuştum.ne diyeyim bu olay üzerine gözlerim yaşardı ..


  5. #15
    _aylin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    _aylin_ çevrimdışı Üyelik tarihi: 17.09.2008 Son online zamanı: 08.10.2008

    Mesajları
    25
    Konuları
    14
    Eklentileri
    7
    Kredisi
    370
    Harcanan
    0
    Kalan
    370
    bahçıvan gıda trakyanın incisidir..bizzat kendım gıttım ve gördüm.. koşulları çok iyi..ama arad böyle problemler olabılıyor.. duyarlılıkları için teşekkürler...


  6. #16
    ldpud03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ldpud03 çevrimdışı Üyelik tarihi: 01.11.2007 Son online zamanı: 11.06.2019

    Mesajları
    153
    Konuları
    73
    Eklentileri
    4
    Kredisi
    233
    Harcanan
    0
    Kalan
    233
    ne kadar duyarlılarmış.tebrik ettim doğrusu


  7. #17
    Muhendis38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Muhendis38 çevrimdışı Üyelik tarihi: 20.09.2008 Son online zamanı: 14.09.2014

    Mesajları
    79
    Konuları
    17
    Eklentileri
    10
    Kredisi
    521
    Harcanan
    0
    Kalan
    521
    Üretimin kaliteli olması kadar kaliteyi bozduğu düşünüldüğü anda kendini koruması da önemlidir. Bakın yukarıda şirket yetkilisi arkadaşımız açıklama yapmış "müşteri memnuniyeti misyonumuzdur" diye.. Biz de aynı kalitede düşünmeli tüketici memnuniyetini sağlamak için birşeyler yapmalıyız... Benim çalıştığım iş yerinde de bazen müşteri memnuniyeti anket formu faxlanıp cevap istenir. Hep ambalajdan kaynaklanan bir kaç hatadan bahsedilir. Biz de gerekli düzeltme cevabını gönderip memnuniyeti sağlama yoluna gideriz. Bir dostumun lafı vardır onu zikredeyim "MÜŞTERİ HER ZAMAN HAKLIDIR"...


  8. #18
    sevde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sevde çevrimdışı Üyelik tarihi: 30.06.2010 Son online zamanı: 08.01.2019

    Mesajları
    36
    Konuları
    23
    Eklentileri
    19
    Kredisi
    955
    Harcanan
    11
    Kalan
    944
    bende sorumlu bir davranış olduğunu düşünüyorum. zaten şikayet edilse idi, mutlaka ellerinde şahit numuneleri vardır, onu analize yollar aklanırlardı diye tahmin ediyorum. bende bakliyat firmasındayım, zaman zaman bozulduğu oluyor. e nihayetinde bakliyat bu, yıkayıp ambalajlamıyoruz ki, eleniyor temizleniyor vs sadece.. bizde şikayetlerde aynı tutumu sergiliyoruz. müşteriye aynı şehirde ise elden ürün gönderiyor ve ondaki ürünü de alıp inceliyoruz. Başka ne yapılabilir ki?


  9. #19
    lostmymindd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    lostmymindd çevrimdışı Üyelik tarihi: 09.04.2010 Son online zamanı: 16.11.2016

    Mesajları
    49
    Konuları
    9
    Eklentileri
    1
    Kredisi
    55
    Harcanan
    0
    Kalan
    55
    Müşteri memnuniyeti çok önemli firma bu sayede 19 post da reklamını yapmış oldu


  10. #20
    tamer2620 çevrimdışı Üyelik tarihi: 29.06.2011 Son online zamanı: 20.02.2013

    Mesajları
    10
    Konuları
    3
    Eklentileri
    1
    Kredisi
    55
    Harcanan
    0
    Kalan
    55
    gıda işi zor boyle oldu ise hellal


Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Advertising

Advertising

Benzer Konular

  1. belgelendirme firmaları ve gıda danışmanlık hizmetleri
    Gıda Sektöründe Kariyer ve İşe Alım Süreçleri forum içinde, yazan gidaci12
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 29.03.2017, 20:13
  2. Bureau Veritas Gıda Analiz Hizmetleri
    Firmalar forum içinde, yazan bukettt
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 16.07.2009, 18:50
  3. Laboratuvar Hizmetleri
    Kimyasal Analizler forum içinde, yazan buyuksahin
    Yorum: 9
    Son Mesaj: 27.03.2008, 23:18
  4. müşteri hizmetleri ve vatandaş diyalogları...
    Komik Yazılar forum içinde, yazan glen
    Yorum: 15
    Son Mesaj: 11.10.2007, 15:00
  5. Gıda Kontrol Hizmetleri Daire Başkanlığı
    Kalite Kontrol ve Depolama forum içinde, yazan Sinan COSKUN
    Yorum: 5
    Son Mesaj: 04.07.2007, 14:36

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed