20 sonuçtan 11 ile 20 arası
-
18.07.2007, 01:00 #11
Üyelik tarihi: 12.07.2007 Son online zamanı: 08.04.2017
- Mesajları
- 11
- Konuları
- 4
- Eklentileri
- 0
- Kredisi
- 5
- Harcanan
- 0
- Kalan
- 5
RE: Bahcivan Gida'nin musteri hizmetleri
Goz boyama oldugunu ben de sanmiyorum.Bahcivan gida bildigim kadariyla (hocalardan) titiz bir firma.
Firmalar ne kadar titiz olursa olsun, maalesef nakliye ve depolama hatalari yuzunden bu tip seyler olabiliyor.
Bir ornek vermem gerekir ise, gecen gun cok buyuk bir supermarket zincirinin bir marketinde, sabah onunden gecerken gelen sutleri indirdiklerini gordum.Magazanin giris kapisinin onune indirdiler.
ogle saatlerinde geri donerken, sut kutularının hala ayni yerde durdugunu gordum.
Yaz gunu ogle vakti gunesin altinda saatlerce bekletilen urundeki bir bozulmadan, uretici firmayi sorumlu tutmak acimasizlik olur diye dusunuyorum.
Bu super-hiper marketler gıda mühendisi istihdam etmeye basladilar.Ortalikta baya ilan goruyorum son zamanlarda.Umarim zamanla bu depolama hatalarindan kaynaklanan bozulmalarin onune gecilir.
-
18.07.2007, 08:08 #12
Üyelik tarihi: 05.04.2007 Son online zamanı: 05.05.2008
- Mesajları
- 60
- Konuları
- 0
- Eklentileri
- 0
- Kredisi
- 5
- Harcanan
- 0
- Kalan
- 5
Bence de Bahçıvanın yaklaşımı çok güzel, telefon görüşmesinde hatanın taşıma, sevkiyat vs. sırasında kaynaklanabileceğini söyleyip kestirip atabilirdi. Ancak şu da doğru hiç kimse her ne sebeple olursa olsun, ürettiği ürünün şikayet konusu olmasını istemez.
Bende müşteri odaklı olmalarından dolayı teşekkür ediyorum.
Büyük marketlerden birinden pasta aldım, eve gittim kestik ekşi bir tat (bu arada pasta muzlu), aldım pastayı doğru markete, tabi beklediğim ilgiyi görmedimreyon bölümü kasaya , kasa reyona gönderdi, en son istersem başka pasta alabileceğimi söylediler, anneler günüydü tüm ürünlerin en azından o sebeple taze olabileceğini düşünmüştüm ama aldığım sonuçtan sonra başka ürün ile değişmeyi red ettim. En sonunda zorla paramı geri aldım. Böyle şeyler de oluyor yani
-
20.09.2007, 12:59 #13
Üyelik tarihi: 20.09.2007 Son online zamanı: 23.10.2016
- Mesajları
- 120
- Konuları
- 9
- Eklentileri
- 0
- Kredisi
- 5
- Harcanan
- 0
- Kalan
- 5
bir cok bozulma depolama koşullarından kaynaklanıyo tabi ama bahçivanın da ambalajlama teknıklerınde bi sorun olduğunu dusunuyorum coğu ürününü özlelikle kutu peynirleri bombaj yapmıs olarak raflarda gormek mumkun,yeni gelmiş daha kolısı acılan ürünlerinde dahi bombajla karşılaşılıyo.
yaptıkları güzel bi davranıs coğu fırma bunu yapmıyo kaideye bile almıyolar tüketiciyi
-
26.10.2007, 21:44 #14
bahçıvan gıdanın iyi olduğunu duymuştum.ne diyeyim bu olay üzerine gözlerim yaşardı ..
-
20.09.2008, 13:11 #15
bahçıvan gıda trakyanın incisidir..bizzat kendım gıttım ve gördüm.. koşulları çok iyi..ama arad böyle problemler olabılıyor.. duyarlılıkları için teşekkürler...
-
23.10.2008, 20:29 #16
ne kadar duyarlılarmış.tebrik ettim doğrusu
-
23.10.2008, 23:41 #17
Üretimin kaliteli olması kadar kaliteyi bozduğu düşünüldüğü anda kendini koruması da önemlidir. Bakın yukarıda şirket yetkilisi arkadaşımız açıklama yapmış "müşteri memnuniyeti misyonumuzdur" diye.. Biz de aynı kalitede düşünmeli tüketici memnuniyetini sağlamak için birşeyler yapmalıyız... Benim çalıştığım iş yerinde de bazen müşteri memnuniyeti anket formu faxlanıp cevap istenir. Hep ambalajdan kaynaklanan bir kaç hatadan bahsedilir. Biz de gerekli düzeltme cevabını gönderip memnuniyeti sağlama yoluna gideriz. Bir dostumun lafı vardır onu zikredeyim "MÜŞTERİ HER ZAMAN HAKLIDIR"...
-
10.08.2010, 12:07 #18
bende sorumlu bir davranış olduğunu düşünüyorum. zaten şikayet edilse idi, mutlaka ellerinde şahit numuneleri vardır, onu analize yollar aklanırlardı diye tahmin ediyorum. bende bakliyat firmasındayım, zaman zaman bozulduğu oluyor. e nihayetinde bakliyat bu, yıkayıp ambalajlamıyoruz ki, eleniyor temizleniyor vs sadece.. bizde şikayetlerde aynı tutumu sergiliyoruz. müşteriye aynı şehirde ise elden ürün gönderiyor ve ondaki ürünü de alıp inceliyoruz. Başka ne yapılabilir ki?
-
17.08.2010, 14:39 #19
Müşteri memnuniyeti çok önemli firma bu sayede 19 post da reklamını yapmış oldu
-
29.06.2011, 19:21 #20
Üyelik tarihi: 29.06.2011 Son online zamanı: 20.02.2013
- Mesajları
- 10
- Konuları
- 3
- Eklentileri
- 1
- Kredisi
- 55
- Harcanan
- 0
- Kalan
- 55
gıda işi zor boyle oldu ise hellal
Advertising
Advertising
Benzer Konular
-
belgelendirme firmaları ve gıda danışmanlık hizmetleri
Gıda Sektöründe Kariyer ve İşe Alım Süreçleri forum içinde, yazan gidaci12Yorum: 0Son Mesaj: 29.03.2017, 20:13 -
Bureau Veritas Gıda Analiz Hizmetleri
Firmalar forum içinde, yazan buketttYorum: 0Son Mesaj: 16.07.2009, 18:50 -
Laboratuvar Hizmetleri
Kimyasal Analizler forum içinde, yazan buyuksahinYorum: 9Son Mesaj: 27.03.2008, 23:18 -
müşteri hizmetleri ve vatandaş diyalogları...
Komik Yazılar forum içinde, yazan glenYorum: 15Son Mesaj: 11.10.2007, 15:00 -
Gıda Kontrol Hizmetleri Daire Başkanlığı
Kalite Kontrol ve Depolama forum içinde, yazan Sinan COSKUNYorum: 5Son Mesaj: 04.07.2007, 14:36
Yer imleri