7 sonuçtan 1 ile 7 arası
  1. #1
    cherry79 çevrimdışı Üyelik tarihi: 16.09.2008 Son online zamanı: 17.06.2021

    Mesajları
    34
    Konuları
    18
    Eklentileri
    7
    Kredisi
    355
    Harcanan
    61
    Kalan
    294

    Standart Geri Çağırma Tatbikatı Yardım!

    Arkadaşlar,
    Geri çağırma ile ilgili birkaç sorum olacak ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
    Geri çağırma tatbikatında oluşturulacak tatbikat seneryolarından örnekler nasıl olabilir?
    Müşterideki ürüne ulaştıktan sonra ne yapmalıyız?
    Geri çağırma formu olarak kullandığınız form var mı?






  2. #2
    serenay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    serenay çevrimdışı Üyelik tarihi: 05.04.2007 Son online zamanı: 19.07.2011

    Mesajları
    48
    Konuları
    12
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    255
    Harcanan
    0
    Kalan
    255
    Merhaba;

    Sorduğunuz soruların cevabı için ekteki form size yardımcı olabilir.

    İyi çalışmalar

    http://www.dosya.tc/cvHu5O/_R_NGER__...FORMU.xls.html


  3. #3
    secrett_gr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    secrett_gr çevrimdışı Üyelik tarihi: 08.07.2007 Son online zamanı: 23.05.2021

    Mesajları
    17
    Konuları
    11
    Eklentileri
    6
    Kredisi
    305
    Harcanan
    15
    Kalan
    290
    merhaba,

    geri çağırma tatbikatında gerçekleşen faaliyetler detaylı anlatılmalı ve tatbikatın başlangıç ve bitiş zamanı, ne kadar sürede ne kadar ürüne ulaşılıp çağrıldığı, geri çağrma sırasında ulaşılan tüm kayıtlar, geri çağrılan ürünlere en son nasıl bir işlem uygulandığı ( imha, tekrar işleme vb ) bilgileri mutlaka olmalıdır.
    Senaryolar ise ürüne bağlı soğutma, ısıtma, kurutma vb proseslerden dolayı farklı olabilir.


  4. #4
    cherry79 çevrimdışı Üyelik tarihi: 16.09.2008 Son online zamanı: 17.06.2021

    Mesajları
    34
    Konuları
    18
    Eklentileri
    7
    Kredisi
    355
    Harcanan
    61
    Kalan
    294
    teşekkür ederim arkadaşlar


  5. #5
    Oğuz Pelikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oğuz Pelikli çevrimdışı Üyelik tarihi: 21.02.2007 Son online zamanı: 26.09.2016

    Mesajları
    2504
    Konuları
    345
    Eklentileri
    70
    Kredisi
    3608
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye
    Kendinize bir tane parti seçin.
    bu partinin X sebepten (müşteri şikayeti, şahitin bozulması, resmi bir nedenden) geri çağırlıması gerektiğini ön görün.
    Bu durumun meydana gelme tarihi ve saatini kaydedin.
    Geri çağırma ekibini toplayın (toplanma zamanını kaydedin)
    Geri çağırma ekip lideri gerekli kişilere görevleri tebliğ etsin
    * Tehlikenin boyutlarını ve tehlikelerini değerlendirin. buna göre yasa düzeineleyici veya otoriteler ile irtibata geçilip geçilmeyeceğine karar verin.
    * Kalite, depo ve satış kayıtlarından ürünün ne kadarı sizin deponuzda ne kadarı hangi müşteriye hangi tarihte gitmiş öğrenin
    * Şahit numuneden hemen analiz yapın/yaptırın
    * Ürünün hepsi deponuzda ise ürünü bloke edin (uygunsuz ürün prosedürünüze göre ne gerekiyorsa onu yapın / özel bir alana çekmek, etiket yapıştırmak, mühürlemek vb)
    * Ürün müşteride ise ne kadarının kendi deposunda ne kadarının müşterilerinde olduğunu veya kullanıldığını öğrenin
    * Müşterilerine dağıttı ise mutlaka onunda geri çağırma başlatması lazım. Eğer ürünlerinde kullandıysa ve ürünleri deposundaysa bloke etmesini istemeniz lazım.
    * Müşteri veya tedarikçinizle yaptığınız bütün yazışmaları kaydedin. Telefon konuşmalarınında içeriklerini ve zamanlarını kaydedin.
    Bu bilgilere ulaşıldıktan sonra geri çağırma ekibi tekrar toplanır ve elde edilen veirleri tartışır. Ürünlerin ne kadarına ulaşıldığı ve bunların uygun hale getirmek veya yerinde veya geri getirerek imha seçeneklerini değerlendirir (Tarih ve saat kayıt edilir).
    Daha sonra bunların gereklerini yerine getirilip toplantı sona erdirilir.

    Bu aşamaların kayıt altında olduğu bir toplantı tutanağı veya geri çağırma formunu kanıt olarak göstermeniz gerekir. Bu kayıtın ekine de yapılan yazışmalar, telefon görüşme notlarını, o ürünle iligli kalite, üretim, depo kayıtlarının fotokopilerini de eklerseniz güzel olur.

    Umarım yardımcı olmuştur.

    “Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.”

  6. #6
    cherry79 çevrimdışı Üyelik tarihi: 16.09.2008 Son online zamanı: 17.06.2021

    Mesajları
    34
    Konuları
    18
    Eklentileri
    7
    Kredisi
    355
    Harcanan
    61
    Kalan
    294
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Şu anda kullandığımız geri çekme formu vardı onu geliştirmeye çalışıyorum.


  7. #7
    gzd_acr çevrimdışı Üyelik tarihi: 19.12.2012 Son online zamanı: 17.04.2013

    Mesajları
    8
    Konuları
    3
    Eklentileri
    1
    Kredisi
    55
    Harcanan
    0
    Kalan
    55
    Teşekkürler bilgiler çok yardımcı oldu...


Advertising

Advertising

Benzer Konular

  1. Geri Çağırma, Geri Çekme Prosedürü
    ISO 22000 (HACCP) forum içinde, yazan ebrugun
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 21.04.2016, 16:00
  2. ürün geri çekme tatbikatı
    Örnek Sistem Dökümanları forum içinde, yazan gzd_acr
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 26.12.2012, 15:53
  3. Geri çağırma prosedürü (Yardım)
    Ürün ve Üretim Konusunda Destek forum içinde, yazan nisan
    Yorum: 2
    Son Mesaj: 23.02.2009, 15:43
  4. geri çekme tatbikatı hakkında
    Kalite Sistemleri Üzerine Destek forum içinde, yazan N_KONUKCU
    Yorum: 2
    Son Mesaj: 11.04.2008, 10:52
  5. Ürün Geri Çağırma
    ISO 22000 (HACCP) forum içinde, yazan Akın52
    Yorum: 43
    Son Mesaj: 01.11.2007, 08:42

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed