2 sonuçtan 1 ile 2 arası
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen grsln

Konu: geri çekme tatbikat

  1. #1
    wahsetahmet çevrimdışı Üyelik tarihi: 01.11.2012 Son online zamanı: 04.11.2012

    Mesajları
    1
    Konuları
    1
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5

    Standart geri çekme tatbikat

    Kendinize bir tane parti seçin.
    bu partinin X sebepten (müşteri şikayeti, şahitin bozulması, resmi bir nedenden) geri çağırlıması gerektiğini ön görün.
    Bu durumun meydana gelme tarihi ve saatini kaydedin.
    Geri çağırma ekibini toplayın (toplanma zamanını kaydedin)
    Geri çağırma ekip lideri gerekli kişilere görevleri tebliğ etsin
    * Tehlikenin boyutlarını ve tehlikelerini değerlendirin. buna göre yasa düzeineleyici veya otoriteler ile irtibata geçilip geçilmeyeceğine karar verin.
    * Kalite, depo ve satış kayıtlarından ürünün ne kadarı sizin deponuzda ne kadarı hangi müşteriye hangi tarihte gitmiş öğrenin
    * Şahit numuneden hemen analiz yapın/yaptırın
    * Ürünün hepsi deponuzda ise ürünü bloke edin (uygunsuz ürün prosedürünüze göre ne gerekiyorsa onu yapın / özel bir alana çekmek, etiket yapıştırmak, mühürlemek vb)
    * Ürün müşteride ise ne kadarının kendi deposunda ne kadarının müşterilerinde olduğunu veya kullanıldığını öğrenin
    * Müşterilerine dağıttı ise mutlaka onunda geri çağırma başlatması lazım. Eğer ürünlerinde kullandıysa ve ürünleri deposundaysa bloke etmesini istemeniz lazım.
    * Müşteri veya tedarikçinizle yaptığınız bütün yazışmaları kaydedin. Telefon konuşmalarınında içeriklerini ve zamanlarını kaydedin.
    Bu bilgilere ulaşıldıktan sonra geri çağırma ekibi tekrar toplanır ve elde edilen veirleri tartışır. Ürünlerin ne kadarına ulaşıldığı ve bunların uygun hale getirmek veya yerinde veya geri getirerek imha seçeneklerini değerlendirir (Tarih ve saat kayıt edilir).
    Daha sonra bunların gereklerini yerine getirilip toplantı sona erdirilir.

    Bu aşamaların kayıt altında olduğu bir toplantı tutanağı veya geri çağırma formunu kanıt olarak göstermeniz gerekir. Bu kayıtın ekine de yapılan yazışmalar, telefon görüşme notlarını, o ürünle iligli kalite, üretim, depo kayıtlarının fotokopilerini de eklerseniz güzel olur.

    Umarım yardımcı olmuştur.


    Not:Diğer Doküman Daha Önce paylaşıldığından Silinmiştir.
    İlgili Link:
    http://forum.gidagundemi.com/urun-ge...irma-t488.html





    Konu mutlu_571 tarafından (02.11.2012 Saat 08:33 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    grsln çevrimdışı Üyelik tarihi: 14.09.2013 Son online zamanı: 22.06.2016

    Mesajları
    4
    Konuları
    0
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5
    iyi günler. otelde çalışıyorum ve kalite süreçleri kapsamında bir ürün geri çağırma tatbikatı yapmam lazım senaryo konusunda yardımcı olabilir misiniz?

    BLACKEAGLE-BJK bunu beğendi.

Advertising

Advertising

Benzer Konular

  1. Geri Çekme Formu
    ISO 22000 (HACCP) forum içinde, yazan sade_kahve
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 18.12.2017, 15:39
  2. Geri Çağırma, Geri Çekme Prosedürü
    ISO 22000 (HACCP) forum içinde, yazan ebrugun
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 21.04.2016, 16:00
  3. ürün geri çekme tatbikatı
    Örnek Sistem Dökümanları forum içinde, yazan gzd_acr
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 26.12.2012, 15:53
  4. ürün geri çekme planı
    ISO 22000 (HACCP) forum içinde, yazan izmira
    Yorum: 2
    Son Mesaj: 18.10.2011, 11:47
  5. Yemekçilikte Ürün Geri Çekme
    Örnek Sistem Dökümanları forum içinde, yazan dinazor
    Yorum: 1
    Son Mesaj: 24.03.2011, 07:43

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed