3 sonuçtan 1 ile 3 arası
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen kerem

Konu: geri çekme tatbikatı hakkında

  1. #1
    N_KONUKCU çevrimdışı Üyelik tarihi: 20.08.2007 Son online zamanı: 03.04.2012

    Mesajları
    28
    Konuları
    22
    Eklentileri
    7
    Kredisi
    355
    Harcanan
    0
    Kalan
    355

    Standart geri çekme tatbikatı hakkında

    arkadaşlar çok acil geri çekme tatbikatı örneğine ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim.






  2. #2
    Oğuz Pelikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oğuz Pelikli çevrimdışı Üyelik tarihi: 21.02.2007 Son online zamanı: 26.09.2016

    Mesajları
    2504
    Konuları
    345
    Eklentileri
    70
    Kredisi
    3608
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye
    Müşteriden şikayet geldiğini düşünün
    geldiği saati not edin
    geri çekme ekibini toplayın
    o ürünle ilgili (hammadde girdi kontrolleri, üretim, son ürün kayıtlarına ulaşması içingerekli kişileri görevlendirin)
    ürünün geri kalanı nerlerde?(başka müşteride, depoda, hepsi o müşteride vb)
    ürünlerin olduğu yerde karantinaya alınması için deponuzla, müşterinizle veya (yoldaysa) nakliyecinizle görüşün.
    tehlike boyutuna ve düzeltilebilme ihitmaline göre, yerinde düzeltme mi, olduğu yerde imha mı yoksa işletmeye grei çekme mi yapılacak ekiple karar verin daha sonra kararı ürünün geri kalanı nerdeyse oralara haber verin.
    şimdi ise ipin inceldiği noktaya geldik.
    Bazı denetçiler illa olduğu yerden gelme süresini görmek için bir koli getirin diyorlar. Onlara şunu anlatamıyorum, düşünün ben bir konteyner mal gönderdim amerikaya. amerikadan bir kolinin geri gelme süresi veişlemleriyle, bir koteynerın geri gelme ve süresi sizce aynımıdır? tabiki hayır. ama gelinde bunu ezberci tetkikçilere anlatın...

    Neyse umarım bu örnek size yardımcı olmuştur...

    Not: bu arada konunuz mesleki yardımlaşma başlığına taşınmıştır...


  3. #3
    kerem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kerem çevrimdışı Üyelik tarihi: 15.02.2008 Son online zamanı: 03.07.2018

    Mesajları
    217
    Konuları
    47
    Eklentileri
    18
    Kredisi
    956
    Harcanan
    5
    Kalan
    951
    direk geri çekme tatbikatı yapılacağını belirterek de yapabilirsiniz, ürün gönderdiğiniz müşterinize faksla (yazılı doküman olması açısından) 22000 sistemleri çerçevesinde geri çekme tatbikatı yapacağınızı, geri çekeceğiniz ürün cinsi, miktarı, partisi gibi bilgileri belirtip geri gönderilmesini istediğinizi belirtirsiniz, diğer adımları Oğuz Bey'in belirttiği şekilde gerçekleştirebilirsiniz

    oluşturacağınz formda bulunabilecek diğer bilgiler aşağıdaki örneklerdeki gibi olabilir:


    Yapılacak Faaliyetler
    Sorumlular
    Zaman
    Başlama tarihi
    Bitiş tarihi
    Maliyet
    Kayıt
    Açıklamalar

    1.Ürünün risk karekteristiği tayini KALİTE MÜDÜRÜ
    2.Depoda veya üretimdeki ürünlerin belirlenmesi İŞLETME MÜDÜRÜ
    3.Taşıma ve sevkıyat esnasında olan ürünlerin belirlenmesi SATIŞ PAZARLAMA MÜDÜRÜ
    4.Müşteriler (bayilerde)bulunan ürünlerin belirlenmesi SATIŞ PAZARLAMA MÜDÜRÜ
    5.Son satıcıda bulunan ürünlerin belirlenmesi SATIŞ PAZARLAMA MÜDÜRÜ
    6.Geri çekme maliyetlerinin hesaplanması MUH.FİNANS SORUMLUSU
    7.Ürünün belirlenen Karantina Bölgesine toplanması SATIŞ PAZARLAMA MÜDÜRÜ
    8.Toplam partideki üretim miktarının toplandığının teyidi SATIŞ PAZARLAMA MÜDÜRÜ
    9.Uygunsuzluğu giderme yönteminin belirlenmesi KALİTE VE GG EKİBİ
    10.Uygunsuzluğun giderilmesi KALİTE VE GG EKİBİ
    11.Uygunsuzlukla ilgili testlerin tekrar yapılması KALİTE MÜDÜRÜ
    12.Gerekirse kamu yada resmi kuruluşlara bilgi verilmesi KALİTE MÜDÜRÜ, SORUMLU YÖNETİCİ
    13.Düzeltici faaliyetlerin yapıldığı planın gözden geçirilmesi. KALİTE VE GG EKİBİ

    Geri çekme ekibini de yukarıdaki kişilerden oluşturabilirsiniz, kolay gelsin.

    bilgin duyar bunu beğendi.

Advertising

Advertising

Benzer Konular

  1. Geri Çekme Formu
    ISO 22000 (HACCP) forum içinde, yazan sade_kahve
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 18.12.2017, 15:39
  2. Geri Çağırma, Geri Çekme Prosedürü
    ISO 22000 (HACCP) forum içinde, yazan ebrugun
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 21.04.2016, 16:00
  3. geri çekme tatbikat
    Adım Adım Gıdacı Olmak forum içinde, yazan wahsetahmet
    Yorum: 1
    Son Mesaj: 21.01.2016, 15:18
  4. ürün geri çekme tatbikatı
    Örnek Sistem Dökümanları forum içinde, yazan gzd_acr
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 26.12.2012, 15:53
  5. Geri Çağırma Tatbikatı Yardım!
    Ürün ve Üretim Konusunda Destek forum içinde, yazan cherry79
    Yorum: 6
    Son Mesaj: 20.12.2012, 10:06

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed