Sağlıklı beslenip düşük kaloriler alarak yazın aldığınız kiloları vermeniz mümkün.

Hem sağlıklı beslenmek hem de az kalori almak istiyorsanız bu yiyecekler tam size göre. Çünkü bu yiyeceklerin faydaları saymakla bitmediği gibi kalori miktarları 0'a yakın. İşte en düşük kalorili besinler...

Tere

-Bir bardak tere sadece 4 kalori

-Kalorisinin düşük olmasının yanı sıra yağ içermiyor

-Protein; folik asit; A, B2, B6, C, E ve K vitamini; tiyamin; kalsiyum; magnezyum; fosfor; potasyum ve manganez içeriyor

Roka

-Bir bardak rokada sadece 6 kalori var

-Yağ oranı düşük

-Lif; A, B5, B6, C ve K vitamini; folik asit; kalsiyum; çinko; magnezyum; fosfor; potasyum ve manganez bakımından zengin

Ispanak

-Bir bardak ıspanakta sadece 7 kalori var

-Kalorisi gibi karbonhidrat oranı da düşük

-Antioksidanların yanı sıra demir; folik asit; K vitamini; çinko; fosfor; kalsiyum; selenyum; manganez; magnezyum; bakır ve besinsel lif içeriyor.

Pazı

-Bir bardak pazı sadece 7 kalori

-A, C, E ve K vitamini; potasyum; magnezyum; manganez; kalsiyum; bakır; demir; kolin ve daha bir sürü vitamin içeriyor.

Marul

-Bir bardak doğranmış marulda sadece 8 kalori var

-Marulun kalorisi düşük olduğu gibi su oranı yüksek

-B vitaminleri; A, C ve K vitamini; folik asit; demir; manganez; lif; potasyum; çinko ve bakır bakımından zengin.

Kereviz sapı

-Bir bardak doğranmış kereviz sapı 16 kalori

-Kalorisinin düşük olmasının yanı sıra kereviz sapının %95'i su

-A, C, K ve bazı B vitaminleri; kalsiyum; magnezyum; fosfor; folat; potasyum ve lif bakımından zengin

-Karbonhidrat oranı düşük