8 sonuçtan 1 ile 8 arası
  1. #1
    Onursal Üye Oğuz Pelikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21 Feb 07
    Yaş
    44

    Mesajları
    2729
    Konuları
    384
    Eklentileri
    70
    Kredisi
    3608
    Harcanan
    0
    Kalan
    3608

    Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı

    Yaşadığım bir olayda tansaş Hipermarketleriyle ilgili:

    Tansaşta alışveriş yaparken en sevdiğim reyo olan çikolata ve abur cubur reyonuna geldim. Alışverişte buraya uğramana geçmem
    Milka'nın yeni bir çikolata çıkardığını gördüm. Yeni tatlar tatmak güzeldir. Ürünü aldığımda ürünün ambalajında hiçbir şekilde Türkçe açıklama yoktu. Bu üründen aldım. Alışverişime devam ettim ve kasaya geldim. Aldıklarımı kasadan geçirdikten sonra en son bu ürünü kasadaki görevliye verdim.

    Bu ürünü bu şekilde raflarına koymalarının yasak olduğundan ve bunun bakanlıkça tespit edilmesi halinde cezası olduğunu söyledim. Ürünün üzerinde yapıştırmada olsa mutlaka türkçe bir bilgi olması gerektiğin belirttim. Kasadaki görevli mağza sorumlusunu çağırdı onada aynı durumu anlattım.
    Ayrıca onlara "Tansaş'ın müşteri hakları konusunda duyarlı olduğu için bunu onlara bildirdiğimi duyarsız bir firma olsaydınız bunu kesinlikle yetkililere bildirip yasal işlem yapılmasını isteyeceğimden" bahsettim.

    Onlarda gösterdiğim duyarlılıktan dolayı teşekkür edip en kısa zamanda gereğini yapacaklarını söylediler ve oradan ayrıldım.

    İki gün sonra yine tansaşa gittiğimde ise ürünlerin raflardan toplanmış olduğunu görüp mutlu oldum. Bir hafta sonra gittiğimde ise ürün yine raftaydı ama bu sefer hem önünde hem de arkasında Türkçe etiket vardı. O sırada mağza sorumlusuyla karşılaştık ve beni tanıdı. Bana Sizin şikayetinizden sonra durumu merkeze bildirdik ve üretici firma tüm Türkiye'deki mağzalarımızdaki bu ürünü geri çekerek etiketleme işlemni yaptıktan sonra bize gönderdi" dedi. Bende bu duyarlı davranışlaından dolayı teşekkür ettim.

    Uzun lafın kısası biz tepki göstermezsek birşeylerin değişmesini bekleyemeyiz.

    Buradan Tansaş yetkililerinin gösterdiği duyarlılığı alkışlıyorum


    •    Alt 06-02-2007'den beri

      Advertising

      advertising
      Mesajları
      1
      Konuları
      0
      Eklentileri
      0

        
       

  2. #2
    Doç. Dr.
    Üyelik tarihi
    22 Feb 07

    Mesajları
    2419
    Konuları
    515
    Eklentileri
    144
    Kredisi
    7213
    Harcanan
    8
    Kalan
    7205

    Standart RE: Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı

    Sizide tebrik etmek gerekiyor oğuz bey Tansaş bu konuda gerçekden çok iyi bizde şirket olarak tansaşa kendi markasında ürün yapıyoruz ve Tubitakla anlaşması var belirli periyotlarda Tubitakdan ekip gelip firmamız denetleniyor bu konuda tansaşı tebrik etmek lazım

  3. #3
    Ön Lisans Üye tumay_can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19 Feb 07
    Yaş
    35

    Mesajları
    160
    Konuları
    16
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5

    Standart Cevap: Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı

    ewet bencede sessiz kalmamak lazım

  4. #4
    KURUCU Sinan COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06 Feb 07
    Yaş
    38

    Mesajları
    2238
    Konuları
    195
    Eklentileri
    51
    Kredisi
    2742
    Harcanan
    0
    Kalan
    2742

    Standart Cevap: Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı

    Çok güzel bi olay umarım bizim uyarılarımıza bütün firmalar duyarlı davranırlar tabi bizde sessiz kalmayız yanlışlar karşısında

  5. #5
    Doç. Dr.
    Üyelik tarihi
    22 Feb 07

    Mesajları
    2419
    Konuları
    515
    Eklentileri
    144
    Kredisi
    7213
    Harcanan
    8
    Kalan
    7205

    Standart RE: Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı

    Özel firmalar daha duyarlı bu konuda, Türkiye Şeker fabrikalarının herhangi birinden aldığınız şekerin analiz sertifikasını isteyin bakalım veriyolarmı işin tekeli onlarda işinize gelirse diyorlar.. Bizde HACCP denetimlerinde bu konuda sürekli uygunsuzluk yiyoruz..

  6. #6
    Prof. Dr.
    Üyelik tarihi
    10 Feb 07

    Mesajları
    2724
    Konuları
    54
    Eklentileri
    14
    Kredisi
    763
    Harcanan
    0
    Kalan
    763

    Standart Cevap: Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı

    bende buna benzer bi durumu gimada yaşamıştım ama gıda diildi hemen ertesi gün yada iki gün sora düseltmişlerdi hatayı

  7. #7
    Yüksek Lisans Üye
    Üyelik tarihi
    23 Feb 07
    Yaş
    39

    Mesajları
    794
    Konuları
    130
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    263
    Harcanan
    0
    Kalan
    263

    Standart RE: Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı

    müşteriler de duyarlı olmalı bu konuda, en azından üretimi geçmiş ürünler gördüğünde bile iletmeli, tabi bizim mesleki olarak bu tür olaylar daha çok gözümüze çarpıyor. Bildiğim kadarıyla marketlerdeki gıda mühendisleri genelde unlu mamül, et ve sebze reyonlarını takip ediyor, ama bu tür yeni ürünler geldiğinde depoda kontrol etmiyorlar mı orda nasıl gözden kaçmış böyle birşey. Bu arada Tansaş bir çok yeni açtığı yere gıda mühendisi arıyordu, ben de başvuranlardanım

  8. #8
    Ön Lisans Üye ldpud03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01 Nov 07
    Yaş
    33

    Mesajları
    158
    Konuları
    74
    Eklentileri
    4
    Kredisi
    233
    Harcanan
    0
    Kalan
    233

    Standart Cvp: Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı

    Tansaşı ve sizi tebrik ediyorum.

Advertising

Advertising

Benzer Konular

  1. Müşteri ilişkileri prosedürü
    ISO 22000 (HACCP) forum içinde, yazan adntrb
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 21-12-2011, 09:47
  2. Müşteri memnuniyeti eğitimi
    ISO 9001 forum içinde, yazan mustafacihan
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 14-03-2009, 11:56
  3. müşteri şikayetleri prosedürü
    Örnek Sistem Dökümanları forum içinde, yazan buket burçin
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 23-12-2008, 10:53
  4. müşteri memnuniyeti...
    Gıda Sektöründe Kişisel Gelişim forum içinde, yazan Uğur MARANGOZ
    Yorum: 5
    Son Mesaj: 14-11-2007, 12:38
  5. Aligida'nın müşterilerine duyarlılığı
    Firmalar forum içinde, yazan Oğuz Pelikli
    Yorum: 8
    Son Mesaj: 30-08-2007, 16:07

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed