8 sonuçtan 1 ile 8 arası
  1. #1
    Oğuz Pelikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oğuz Pelikli çevrimdışı Üyelik tarihi: 21.02.2007 Son online zamanı: 26.09.2016

    Mesajları
    2504
    Konuları
    345
    Eklentileri
    70
    Kredisi
    3608
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye

    Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı

    Yaşadığım bir olayda tansaş Hipermarketleriyle ilgili:

    Tansaşta alışveriş yaparken en sevdiğim reyo olan çikolata ve abur cubur reyonuna geldim. Alışverişte buraya uğramana geçmem
    Milka'nın yeni bir çikolata çıkardığını gördüm. Yeni tatlar tatmak güzeldir. Ürünü aldığımda ürünün ambalajında hiçbir şekilde Türkçe açıklama yoktu. Bu üründen aldım. Alışverişime devam ettim ve kasaya geldim. Aldıklarımı kasadan geçirdikten sonra en son bu ürünü kasadaki görevliye verdim.

    Bu ürünü bu şekilde raflarına koymalarının yasak olduğundan ve bunun bakanlıkça tespit edilmesi halinde cezası olduğunu söyledim. Ürünün üzerinde yapıştırmada olsa mutlaka türkçe bir bilgi olması gerektiğin belirttim. Kasadaki görevli mağza sorumlusunu çağırdı onada aynı durumu anlattım.
    Ayrıca onlara "Tansaş'ın müşteri hakları konusunda duyarlı olduğu için bunu onlara bildirdiğimi duyarsız bir firma olsaydınız bunu kesinlikle yetkililere bildirip yasal işlem yapılmasını isteyeceğimden" bahsettim.

    Onlarda gösterdiğim duyarlılıktan dolayı teşekkür edip en kısa zamanda gereğini yapacaklarını söylediler ve oradan ayrıldım.

    İki gün sonra yine tansaşa gittiğimde ise ürünlerin raflardan toplanmış olduğunu görüp mutlu oldum. Bir hafta sonra gittiğimde ise ürün yine raftaydı ama bu sefer hem önünde hem de arkasında Türkçe etiket vardı. O sırada mağza sorumlusuyla karşılaştık ve beni tanıdı. Bana Sizin şikayetinizden sonra durumu merkeze bildirdik ve üretici firma tüm Türkiye'deki mağzalarımızdaki bu ürünü geri çekerek etiketleme işlemni yaptıktan sonra bize gönderdi" dedi. Bende bu duyarlı davranışlaından dolayı teşekkür ettim.

    Uzun lafın kısası biz tepki göstermezsek birşeylerin değişmesini bekleyemeyiz.

    Buradan Tansaş yetkililerinin gösterdiği duyarlılığı alkışlıyorum






  2. #2
    Akın52 çevrimdışı Üyelik tarihi: 22.02.2007 Son online zamanı: 24.10.2019

    Mesajları
    2360
    Konuları
    499
    Eklentileri
    144
    Kredisi
    7213
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye
    Sizide tebrik etmek gerekiyor oğuz bey Tansaş bu konuda gerçekden çok iyi bizde şirket olarak tansaşa kendi markasında ürün yapıyoruz ve Tubitakla anlaşması var belirli periyotlarda Tubitakdan ekip gelip firmamız denetleniyor bu konuda tansaşı tebrik etmek lazım


  3. #3
    tumay_can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tumay_can çevrimdışı Üyelik tarihi: 19.02.2007 Son online zamanı: 27.01.2012

    Mesajları
    158
    Konuları
    16
    Eklentileri
    0
    Kredisi
    5
    Harcanan
    0
    Kalan
    5
    ewet bencede sessiz kalmamak lazım


  4. #4
    Sinan COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Sinan COSKUN çevrimdışı Üyelik tarihi: 06.02.2007 Son online zamanı: Bugün

    Mesajları
    1642
    Konuları
    4126
    Eklentileri
    51
    Kredisi
    2737
    Harcanan
    Yönetici
    Kalan
    Yönetici
    Çok güzel bi olay umarım bizim uyarılarımıza bütün firmalar duyarlı davranırlar tabi bizde sessiz kalmayız yanlışlar karşısında


  5. #5
    Akın52 çevrimdışı Üyelik tarihi: 22.02.2007 Son online zamanı: 24.10.2019

    Mesajları
    2360
    Konuları
    499
    Eklentileri
    144
    Kredisi
    7213
    Harcanan
    Onursal Üye
    Kalan
    Onursal Üye
    Özel firmalar daha duyarlı bu konuda, Türkiye Şeker fabrikalarının herhangi birinden aldığınız şekerin analiz sertifikasını isteyin bakalım veriyolarmı işin tekeli onlarda işinize gelirse diyorlar.. Bizde HACCP denetimlerinde bu konuda sürekli uygunsuzluk yiyoruz..


  6. #6
    sssensei çevrimdışı Üyelik tarihi: 10.02.2007 Son online zamanı: 09.12.2010

    Mesajları
    2611
    Konuları
    54
    Eklentileri
    14
    Kredisi
    763
    Harcanan
    0
    Kalan
    763
    bende buna benzer bi durumu gimada yaşamıştım ama gıda diildi hemen ertesi gün yada iki gün sora düseltmişlerdi hatayı


  7. #7
    fooden çevrimdışı Üyelik tarihi: 23.02.2007 Son online zamanı: 13.09.2007

    Mesajları
    781
    Konuları
    125
    Eklentileri
    5
    Kredisi
    263
    Harcanan
    0
    Kalan
    263
    müşteriler de duyarlı olmalı bu konuda, en azından üretimi geçmiş ürünler gördüğünde bile iletmeli, tabi bizim mesleki olarak bu tür olaylar daha çok gözümüze çarpıyor. Bildiğim kadarıyla marketlerdeki gıda mühendisleri genelde unlu mamül, et ve sebze reyonlarını takip ediyor, ama bu tür yeni ürünler geldiğinde depoda kontrol etmiyorlar mı orda nasıl gözden kaçmış böyle birşey. Bu arada Tansaş bir çok yeni açtığı yere gıda mühendisi arıyordu, ben de başvuranlardanım


  8. #8
    ldpud03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ldpud03 çevrimdışı Üyelik tarihi: 01.11.2007 Son online zamanı: 11.06.2019

    Mesajları
    153
    Konuları
    73
    Eklentileri
    4
    Kredisi
    233
    Harcanan
    0
    Kalan
    233
    Tansaşı ve sizi tebrik ediyorum.


Advertising

Advertising

Benzer Konular

  1. Müşteri anketi
    Hazır Yemekcilik - Catering forum içinde, yazan Oznur..
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 25.12.2013, 19:52
  2. Müşteri memnuniyeti eğitimi
    ISO 9001 forum içinde, yazan mustafacihan
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 14.03.2009, 10:56
  3. müşteri şikayetleri prosedürü
    Örnek Sistem Dökümanları forum içinde, yazan buket burçin
    Yorum: 0
    Son Mesaj: 23.12.2008, 09:53
  4. müşteri memnuniyeti...
    Gıda Sektöründe Kişisel Gelişim forum içinde, yazan Uğur MARANGOZ
    Yorum: 5
    Son Mesaj: 14.11.2007, 11:38
  5. Aligida'nın müşterilerine duyarlılığı
    Firmalar forum içinde, yazan Oğuz Pelikli
    Yorum: 8
    Son Mesaj: 30.08.2007, 16:07

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


HAKKIMIZDA

    GIDA GÜNDEMİ 2007 YILINDA FORUMFOOD.NET İSMİ İLE YOLA ÇIKMIŞ, BUGÜN 150 000 İN ÜZERİNDE ZİYARETÇİ SAYISI İLE SEKTÖRE HİZMET ETMEKTEDİR.

TAKİP EDİN

Twitter Facebook youtube Flickr RSS Feed