8 sonuçtan 1 ile 8 arası
-
15.03.2007, 08:51 #1
Tansaş'ın Müşteri Duyarlılığı
Yaşadığım bir olayda tansaş Hipermarketleriyle ilgili:
Tansaşta alışveriş yaparken en sevdiğim reyo olan çikolata ve abur cubur reyonuna geldim. Alışverişte buraya uğramana geçmem
Milka'nın yeni bir çikolata çıkardığını gördüm. Yeni tatlar tatmak güzeldir. Ürünü aldığımda ürünün ambalajında hiçbir şekilde Türkçe açıklama yoktu. Bu üründen aldım. Alışverişime devam ettim ve kasaya geldim. Aldıklarımı kasadan geçirdikten sonra en son bu ürünü kasadaki görevliye verdim.
Bu ürünü bu şekilde raflarına koymalarının yasak olduğundan ve bunun bakanlıkça tespit edilmesi halinde cezası olduğunu söyledim. Ürünün üzerinde yapıştırmada olsa mutlaka türkçe bir bilgi olması gerektiğin belirttim. Kasadaki görevli mağza sorumlusunu çağırdı onada aynı durumu anlattım.
Ayrıca onlara "Tansaş'ın müşteri hakları konusunda duyarlı olduğu için bunu onlara bildirdiğimi duyarsız bir firma olsaydınız bunu kesinlikle yetkililere bildirip yasal işlem yapılmasını isteyeceğimden" bahsettim.
Onlarda gösterdiğim duyarlılıktan dolayı teşekkür edip en kısa zamanda gereğini yapacaklarını söylediler ve oradan ayrıldım.
İki gün sonra yine tansaşa gittiğimde ise ürünlerin raflardan toplanmış olduğunu görüp mutlu oldum. Bir hafta sonra gittiğimde ise ürün yine raftaydı ama bu sefer hem önünde hem de arkasında Türkçe etiket vardı. O sırada mağza sorumlusuyla karşılaştık ve beni tanıdı. Bana Sizin şikayetinizden sonra durumu merkeze bildirdik ve üretici firma tüm Türkiye'deki mağzalarımızdaki bu ürünü geri çekerek etiketleme işlemni yaptıktan sonra bize gönderdi" dedi. Bende bu duyarlı davranışlaından dolayı teşekkür ettim.
Uzun lafın kısası biz tepki göstermezsek birşeylerin değişmesini bekleyemeyiz.
Buradan Tansaş yetkililerinin gösterdiği duyarlılığı alkışlıyorum
-
15.03.2007, 09:11 #2
Üyelik tarihi: 22.02.2007 Son online zamanı: 24.10.2019
- Mesajları
- 2360
- Konuları
- 499
- Eklentileri
- 144
- Kredisi
- 7213
- Harcanan
- Onursal Üye
- Kalan
- Onursal Üye
Sizide tebrik etmek gerekiyor oğuz bey
Tansaş bu konuda gerçekden çok iyi bizde şirket olarak tansaşa kendi markasında ürün yapıyoruz ve Tubitakla anlaşması var belirli periyotlarda Tubitakdan ekip gelip firmamız denetleniyor bu konuda tansaşı tebrik etmek lazım
-
15.03.2007, 09:17 #3
ewet bencede sessiz kalmamak lazım
-
15.03.2007, 10:23 #4
Çok güzel bi olay umarım bizim uyarılarımıza bütün firmalar duyarlı davranırlar tabi bizde sessiz kalmayız yanlışlar karşısında
-
15.03.2007, 10:29 #5
Üyelik tarihi: 22.02.2007 Son online zamanı: 24.10.2019
- Mesajları
- 2360
- Konuları
- 499
- Eklentileri
- 144
- Kredisi
- 7213
- Harcanan
- Onursal Üye
- Kalan
- Onursal Üye
Özel firmalar daha duyarlı bu konuda, Türkiye Şeker fabrikalarının herhangi birinden aldığınız şekerin analiz sertifikasını isteyin bakalım veriyolarmı işin tekeli onlarda işinize gelirse diyorlar.. Bizde HACCP denetimlerinde bu konuda sürekli uygunsuzluk yiyoruz..
-
15.03.2007, 11:25 #6
Üyelik tarihi: 10.02.2007 Son online zamanı: 09.12.2010
- Mesajları
- 2611
- Konuları
- 54
- Eklentileri
- 14
- Kredisi
- 763
- Harcanan
- 0
- Kalan
- 763
bende buna benzer bi durumu gimada yaşamıştım ama gıda diildi hemen ertesi gün yada iki gün sora düseltmişlerdi hatayı
-
15.03.2007, 11:41 #7
Üyelik tarihi: 23.02.2007 Son online zamanı: 13.09.2007
- Mesajları
- 781
- Konuları
- 125
- Eklentileri
- 5
- Kredisi
- 263
- Harcanan
- 0
- Kalan
- 263
müşteriler de duyarlı olmalı bu konuda, en azından üretimi geçmiş ürünler gördüğünde bile iletmeli, tabi bizim mesleki olarak bu tür olaylar daha çok gözümüze çarpıyor. Bildiğim kadarıyla marketlerdeki gıda mühendisleri genelde unlu mamül, et ve sebze reyonlarını takip ediyor, ama bu tür yeni ürünler geldiğinde depoda kontrol etmiyorlar mı orda nasıl gözden kaçmış böyle birşey. Bu arada Tansaş bir çok yeni açtığı yere gıda mühendisi arıyordu, ben de başvuranlardanım
-
01.11.2007, 09:45 #8
Tansaşı ve sizi tebrik ediyorum.
Advertising
Advertising
Benzer Konular
-
Müşteri anketi
Hazır Yemekcilik - Catering forum içinde, yazan Oznur..Yorum: 0Son Mesaj: 25.12.2013, 19:52 -
Müşteri memnuniyeti eğitimi
ISO 9001 forum içinde, yazan mustafacihanYorum: 0Son Mesaj: 14.03.2009, 10:56 -
müşteri şikayetleri prosedürü
Örnek Sistem Dökümanları forum içinde, yazan buket burçinYorum: 0Son Mesaj: 23.12.2008, 09:53 -
müşteri memnuniyeti...
Gıda Sektöründe Kişisel Gelişim forum içinde, yazan Uğur MARANGOZYorum: 5Son Mesaj: 14.11.2007, 11:38 -
Aligida'nın müşterilerine duyarlılığı
Firmalar forum içinde, yazan Oğuz PelikliYorum: 8Son Mesaj: 30.08.2007, 16:07
Yer imleri