1 sonuçtan 1 ile 1 arası
-
27.12.2017, 10:07 #1
Üyelik tarihi: 07.02.2007 Son online zamanı: 11.07.2013
- Mesajları
- 0
- Konuları
- 12068
- Eklentileri
- 0
- Kredisi
- 5
- Harcanan
- 0
- Kalan
- 5
Türk mutfağının değerlerine sahip çıkıyor
Metro Toptancı Market yeni reklam kampanyasında ?TÜRK MUTFAĞI?nın eşsiz zenginliğini anlatıyor.
Yüzyıllardır bu topraklarda yaşayanların ortak değerlerini kucaklayan Türk mutfağına ve değerlerine sahip çıkma misyonuyla hareket eden Metro Toptancı Market, yeni reklam kampanyasında geçmişten günümüze Türk mutfağının içerisinde yer alan farklı zenginlikleri ve tatları etkileyici bir anlatımla izleyiciyle buluşturuyor.
Metro Toptancı Market, son reklam kampanyasında, tarihten gelen birikimle farklı medeniyet ve kültürleri kucaklayarak zenginleşen Türk mutfağının hikayesini anlatıyor. Metro?nun Türk mutfağının değerlerini sahiplenme ve gelecek nesillere aktarma misyonunun bir yansıması olan yeni kampanya, Türk mutfağının tarihsel gelişimini ve zengin kültürünü gözler önüne seriyor.
Reklam kampanyası #BENTÜRKMUTFAĞI Etiketiyle İzleyiciyle Buluşuyor
Kampanyanın ana filminde; Türklerin Anadolu?ya girişinden günümüze kadar gelen süreçte Türk mutfağının farklı kültür ve medeniyetleri deneyimleyerek, bu deneyimlerle nasıl zenginleştiği aktarılıyor. #BENTÜRKMUTFAĞI etiketi ile paylaşılan içeriklerde Türk mutfağının değeri ortaya konuyor.
Ana filmi destekleyen üç tamamlayıcı filmde ise, Metro Toptancı Market?in gelecek nesillerin de Türk mutfağının bu zenginliklerini tadabilmesi için hayata geçirdiği değer yaratan projelerden bahsediliyor. İlk filmde, Metro?nun yerel üretici ve kooperatifleri destekleyerek yerel ve coğrafi işaretli ürünlere verdiği önemin altı çizilirken, ikinci filmde sürdürülebilir balıkçılık ve hayvancılık alanında yapılan izlenebilirlik çalışmalarına değiniliyor. Üçüncü film ise Türk şeflerinin dünyada hak ettikleri yere gelmeleri için Metro?nun, şeflerin gelişimine sağladığı desteği konu alıyor.
Yaratıcı süreci Medina Turgul DDB reklam ajansı tarafından hayata geçirilen ?#BENTÜRKMUTFAĞI? kampanyasının reklam filmlerini Fatih Kızılgök yönetti. Metro?nun ?#BENTÜRKMUTFAĞI? kampanyası, televizyonun yanı sıra radyo, gazete, dergi, açıkhava, sinema ve dijital kanallarda kamuoyuyla buluşuyor.
Künye:
Reklamın başlığı: #BENTÜRKMUTFAĞI
Reklamveren: Metro Toptancı Market
Reklamveren Temsilcisi: Aylin Mutlu, N. Pelin Özdoğan, Özgür Kaloğlu, İlayda Erçay
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
Yaratıcı Bölüm Başkanı: Gökhan Erol
Yaratıcı Yönetmen: Ertuğ Tuğalan
Yaratıcı Ekip: Namık Ergin, Cem Erguvan, Fatih Yılmaz
Müşteri İlişkileri Grubu: Yasemin Altan, Zeynep Kızılcan, Bengi Özkoca
Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu, Arda Sesli
Ajans Prodüktörü: Gülengül Arlıel, Nisan Turgul, Ümit Bak
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Yönetmen: Fatih Kızılgök
Prodüktör: Merve Evirgen
Advertising
Advertising
Benzer Konular
-
GTD ülke değerlerine sahip çıkıyor
Genel forum içinde, yazan OzanAYorum: 0Son Mesaj: 09.08.2018, 10:02 -
Duru Bulgur Anadolu?nun buğdayına sahip çıkıyor
Sektörden forum içinde, yazan OzanAYorum: 0Son Mesaj: 25.10.2017, 13:18 -
Doğuş Çay, TEMA işbirliğiyle çaya sahip çıkıyor
Tarım forum içinde, yazan OzanAYorum: 0Son Mesaj: 16.03.2016, 12:36 -
Türk Mutfağının En Sevilen İçeceği
Beslenme forum içinde, yazan Sinan COSKUNYorum: 0Son Mesaj: 03.08.2014, 07:30 -
Bornova Bamyasına Sahip Çıkıyor
Tarım forum içinde, yazan Sinan COSKUNYorum: 0Son Mesaj: 15.08.2013, 15:02
Yer imleri